Friday, February 15, 2008

am divortat, sunt mire din nou!!!


Cum sa incep?

"Mi-am luat motoreta noua!!!"
sau
"Am vandut motocicleta!!!!"
??

...
MI-AM LUAT MOTOCICLETA NOUA!!!!!
am vandut motocicleta veche!!!!

mi-am luat turing-enduro
am vandut supersportul

am luat drumuri lungi si peisaje
am dat viteza si adrenalina

am luat calm siguranta si confort
am dat nebunie, acceleratie si sex

am luat lumea larga
am dat circuitul

am luat pamant si pietre
am dat asfaltul perfect

am luat aventura
am dat intrecerea

am luat 210 km/h
am dat 280 km/h

am luat drumul forestier
am dat autobahn-ul

am dat Suzuki GSXR 750 K6
am luat 2007 BMW R 1200 GS


mi-am luat Beemer!!!


p.s poze nu am facut prea multe spre rusinea mea ( asa ca in post e o imagine de pe siteul bmw).... dar astept vara si soarele ei pt gs-ul meu

No comments: